HANAKIMNISYID FAMILY. Powered by Blogger.

7th Anniversary

2-3 menjak ni asyik bz jer memanjang...sampai otak aku pun dah tepu.....tak sabar rasanya nak bercuti melapangkan otak ni dari keje dunia yg tak pernah habis... ...

Alhamdulillah smlm 28/5/12 genap 7th year usia perkahwinan aku dan mr hubby...
Terima kasih ya Allah atas semua pahit manis kebahagian yg di beri....semoga  cinta dan kasih sayang aku, suami dan anak2 kekal hingga ke syurga...aminnnn....

Setiap kali anniversary, mmg kami tak dpt lupakan memori seluar pengantin terbakar dek kerana iron...
Masa tu aku tgh bersiap dlm bilik ngan mak andam....tiba2 dpt call dr mr hubby ckp arwah mak mentua iron suar pai terbakar.....mak andam pun terkejut tp aku rasa time tu aku cool jer....tp aku rasa mr hubby lagik cool kot hahahaha..... nasib baik la mak andam ckp ada satu set lagik baju pengantin yg sama.....kalau dak tak tau la apa jadik.... udahnya geng kompang ngan org2 kat luar bilik dah kecoh nape lambat sgt pegantin sampai...aku lak dok jer dlm bilik tahan kesabaran..... akhirnya kul 3 lebih baru la selamat bersanding....aduii mmg kelakar la kalau igt...


Alhamdulillah....nasib baik ada suar spare nak bersanding....


simpan suar pengantin ni utk tatapan anak cucu....



Tahunni....hadiah anniversary main tukar2.... one for you and one for me....:-)

ni kasut keje...


yg ni lak kasut utk kesihatan hahahaha....

0 comments:

Post a Comment