HANAKIMNISYID FAMILY. Powered by Blogger.

KURMA BADAM



Asalnyer kurma badam ni aku makan masa awal2 breastfeeding. Disebabkan nak beli online + pos jadik mahai....so aku direct beli sekotak......pastu ramai lak budak ofis yg nak n kawan2 cikgu sek mr hubby nak jugak.....


So ni dah masuk Rejab, so cuti sekolah ni nak balik Kedah...so sapa2 yg interest nak kurma badam ni sila email saya yer.....insyaAllah ....kalau yg dok area Kajang, Cheras, Putrajaya wekeend boleh la di htr ke rumah sebab weekend saya suka jalan2.... so dah jimat duit pos kan...dan mmg saya amik customer yg dekat2 jer sebab saya malas nak pos2....

Tahun lepas sekotak dijual RM15 jer...lebih 5 kotak di jual RM14jer...
Tapi tahunni harganya dah naik.....jadi terpaksala tahunni di jual RM16/ kotak ......
Tapi utk yg amik 5 kotak above insyaAllah saya kasi RM15.50/ kotak.....

Kurma Badam ni mmg best....dikalangan ibu2 menyusu rasanya ramai dah tau...mmg membanyakkan air susu.......


If interested email ke hananikim@gmail.com yer  before saya balik kg n amik stock next week..

1 comments:

Anonymous said...

Nak order boleh? Nanti 27hb sy blik Shah Alam.. nk 2kotak? -Nani

Post a Comment